CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti

  • masa pelepasan:2024-03-15 19:24:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:170
  • Penerangan pantas:

    Cabinda,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjuk

Kandungan artikel

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

CabindaBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Sebab api dalam pengubah kuasa

BamKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona apabila muatan meningkat, ia patut diizolasi sebelum digunakan matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

bekalanMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi,CabindaSpesifikasi pengubah kuasa, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan,CabindaAmbient temperature requirements for dry-type transformer, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Survey produkBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah,CabindaPengubah semasa tinggi, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

CabindaLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

CabindaMaklumat produk lain
  • SakhninPenukar jenis kotak 50 kVApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-21?

    SakhninPenukar jenis kotak 50 kVApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-21?

  • RavennaPlatform angkat hidraulik tetapMesti lihat

    RavennaPlatform angkat hidraulik tetapMesti lihat

  • RavennaJembatan naik hidraulik bergerakAjar anda bagaimana mengetahui kebenaran

    RavennaJembatan naik hidraulik bergerakAjar anda bagaimana mengetahui kebenaran

  • Leverkusen10 ton jambatan penerbangan tetapPetikan panduan

    Leverkusen10 ton jambatan penerbangan tetapPetikan panduan

  • LeverkusenPemandu jenis kereta api luar platform angkatDi manakah boleh dibeli

    LeverkusenPemandu jenis kereta api luar platform angkatDi manakah boleh dibeli

  • LeverkusenLif liga aluminium yang bergerak sendiriUbah kerugian menjadi keuntungan

    LeverkusenLif liga aluminium yang bergerak sendiriUbah kerugian menjadi keuntungan

  • NetivotPenukar jenis kotak pengubahMempengaruhi margin keuntungan industri

    NetivotPenukar jenis kotak pengubahMempengaruhi margin keuntungan industri

  • OfaqimPenukar jenis kotak pengubah jenis keringModel perniagaan

    OfaqimPenukar jenis kotak pengubah jenis keringModel perniagaan

  • segera:Peringatan: Maklumat CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti memberi anda CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti. CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CabindaTeknologi pengubah jenis keringBagaimana kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!